TARA. In search of optimism: Then and Now, Here and There (ENG)
Vasarį pasirodė nepaprasto optimizmo įkvėpta knyga – „Tara: Then and Now, Here and There“. Tai knyga, pasakojanti apie Vilniuje XX a. 7–9 deš. veikusią svarbiausią grafinio dizaino instituciją – Eksperimentinį taros ir įpakavimo konstravimo biurą ir jame kūrusius dailininkus.


Laikas ir vieta
2025-04-27 16:30 – 17:00
Medinės miesto architektūros muziejus, Polocko g. 52, 01205 Vilnius, Lithuania
Apie renginį
LT
Vasarį pasirodė nepaprasto optimizmo įkvėpta knyga – „Tara: Then and Now, Here and There“. Tai knyga, pasakojanti apie Vilniuje XX a. 7–9 deš. veikusią svarbiausią grafinio dizaino instituciją – Eksperimentinį taros ir įpakavimo konstravimo biurą ir jame kūrusius dailininkus. Tarptautinės dizaino dienos proga, knyga bus pristatyta dizaino bendruomenei. Knygą išdrįs pristatyti: dr. Karolina Jakaitė, Deimantė Jasiulevičiūtė, Aurelija Slapšytė.
Išdrįso sudaryti knygą:
Karolina Jakaitė ir Deimantė Jasiulevičiūtė: „Knygą kūrėme kaip grafinio dizaino eksperimentą, įvedėme žaismingą būdą pažinti „Taros“ biuro pavyzdžius per teminius ABC skyrius ir Glosarijaus navigaciją. Per visą knygą tarsi įspaudai ant pakuočių yra pažymėti Glosarijaus raktiniai žodžiai, leidžiantys naviguoti tarp tada ir dabar, čia ir ten, šiek tiek kontekstualiau supažindinantys su „Taros“ biuro laikotarpiu, ten kūrusių dailininkų intencijomis ir praktikomis“.
ENG
In February, a book inspired by extraordinary optimism was released – "Tara: Then and Now, Here and There." This book tells the story of the most important graphic design institution in Vilnius during the 1960s to 1980s – the Experimental Packaging and Container Design Bureau and the artists who worked there. On the occasion of International Design Day, the book will be presented to the design community. The book will be introduced by Dr. Karolina Jakaitė, Deimantė Jasiulevičiūtė, and Aurelija Slapšytė.
Book editors:
Karolina Jakaitė and Deimantė Jasiulevičiūtė: "We created the book as a graphic design experiment, introducing a playful way to explore the examples from the 'Tara' bureau through thematic ABC sections and the Glossary navigation. Throughout the book, like imprints on packaging, the key words from the Glossary are marked, allowing navigation between then and now, here and there, providing a slightly more contextual introduction to the 'Tara' bureau period, the intentions, and practices of the artists who worked there."